Wyjdź naprzeciw potrzebom swoich Użytkowników i pozwól im zawsze być na bieżąco.
Mobilne Aplikacje portalowe to jeden z najbardziej nowoczesnych, skutecznych a przy tym oszczędnych sposobów komunikowania treści Internautom mobilnym – bez względu na formę ich przekazu (tekst, głos, animacja, film).
Za pomocą takiej aplikacji mobilni użytkownicy serwisu mogą korzystać z niego wygodniej, oszczędniej i być przy tym zawsze na bieżąco.
W tym samym czasie twórca serwisu zacieśnia relacje z gośćmi swojego portalu, ma możliwość przedstawiania im spersonalizowanej i nieobciążającej tranfseru reklamy, a także na kilka nowych sposobów wchodzi z nimi w bliższą interakcję.
Kiedy warto pomyśleć o Mobilnej Aplikacji portalowej?
- Przede wszystkim w przypadku, gdy prowadzony przez Ciebie serwis internetowy oferuje różnorodne i często uaktualniane usługi bądź treści. Częste odświeżanie serwisu i pobieranie zamieszczonych nowości to kosztowna i czasochłonna zabawa dla mobilnego Internauty, co w oczywisty sposób pogłębia ryzyko jego „odejścia”. Nawet jeśli strona jest zoptymalizowana na potrzeby smartfona – wciąż uruchomienie usługi z poziomu przeglądarki może zniechęcić ze względu na ograniczenia interfejsu (wielkość ekranu, wydajność, czy prozaiczny brak myszki).
- Równie istotnym powodem będzie chęć zdobycia większej ilości informacji o swoich użytkownikach i zarazem zacieśnienie z nimi więzi. Mobilna portalowa otwiera natychmiast możliwości niesione przez kontakt mobilny, a zatem geomarketing i geotargeting, usługi wykorzystujące multimedia, kalendarz, a nawet alarmy.
Korzyści dla Twoich klientów
- Dostęp do treści portalu „tu i teraz”
- Bieżąca komunikacja z serwisem / innymi jego użytkownikami
- Szybsze i tańsze załadowanie strony i treści aniżeli poprzez przeglądarkę internetową
- Możliwość korzystania ze skrótów przyciskowych
- Wygodne, atrakcyjne graficznie menu / możliwość integracji interfejsu z interfejsem systemowym
- Wiadomości dopasowane do potrzeb i preferencji
Korzyści dla Ciebie
- Uatrakcyjnienie serwisu i unowocześnienie wizerunku
- Wzbogacenie oferty o usługi technologii mobilnej
- Zbieranie danych o zachowaniach użytkowników (włącznie z ich lokalizacja)
- Zamieszczanie nienachalnych, nieobciążających serwisu reklam
- Komunikacja z Internautami „tu i teraz” – z tymi, którzy tego oczekują od serwisu
- Przeprowadzanie ankiet i innych form dialogu marketingowego
- Budowanie długotrwałych relacji z użytkownikami